2014. július 10., csütörtök

9.''..mint jó két kis haverina.''

♦-Ma este ne. Meghallják.-jelentettem ki nevetve.
-Szerintem is.-röhögött fel majd fejemet a melkasára helyeztem amit ő hajcirogatással ajándékozott.
Megcsókolt majd nem sokára elaludtunk.


☺Hahii emberkék. Megjöttem a kövi résszel, remélem tetszeni fog. Nem biztos, hogy hosszúra sikerül inkább élvezetesebbre akarom fogalmazni. Puszi. Továbbá a helyesírási hibákért elnézést kérek. Nem vagyok nyugodt.:)


Reggel mi voltunk az útolsok akik felébredtek. Gyorsan összeszedelőzködtünk és felöltöztünk majd fogat mostunk. ☻  Mr.Brent úgy döntött, hogy 4 ember vigyáz a sátorokra míg mi a győztesek lovagolni megyünk a nagy vízéshez.
A lovak már fel voltak nyergelve.
-Ideje indulni.-mondta Mr.Brent bácsi fegyelmezetten.
-Ideje indulni,-böktem meg Jack-et mire Miráék is mellénk troppoltak.
-Jó reggelt.-biccentettem mire Mira elvörösödött.
-Igen, már reggel.. Huu..-mondta homlokárol letörölve az izzadságot. Mire Mirát elhúztam a tömegtől picivel odébb.
-Csak nem?-kérdeztem.
-Volt 3 durex. Megtette. Huh.-mondta vigyorogva,
-Úgye csak viccelsz?-kérdeztemN.
-Miért? Óvszer nélkül jobb?-kérdezte.
-Honnan tudhatnám?-kérdeztem meglepetten.
-Ti nem védekeztetek?-kérdezte gyanusan.
-Mondom. Azt hiszem igen, nem tudom.
-Hát te totál brutálisan agyfogyatékos vagy.-mondta és elröhögte magát.
-Csajok. Indulunk.-szólt oda Dave mire böktem meg Mirát.
-Ha lány akkor legyen Szófi és ha fiú akkor Boti.-mondtam gúnyosan.
-Neked meg a 11 ikred neve legyen mind Dave.-szólt vissza komiszul.
 -És ha lány mind?-röhögtem el magam.
-Akkor Mira.-mire biccentett egyet és elment.
-He! Várj már meg.
-Gyere 11 ikres anyuci babuci.-szólt huncutul.
-Na jó, akkor neked két focicsapatod lesz, mivel mind 3 durex használt.-fontam körbe a karom és mondtam büszkén röhögve.
-Az egyik lukas volt.-mondta röhögve.
-Akkor egy egész fámliá.-szóltam vissza.
-Mint Móre-ék.-röhögtük el magunkat mire Dave és Jack szólt, hogy pattanjunk fel a lóra és induljunk útánnuk.
Nem tétováztunk, azonnal fölpattantunk a nyeregbe és vágtába megindultunk a csapat felé.
Sok vágta-ügetés-lépés útán megérkeztünk a vízeséshez.
-Kurva szép.-tátotta el a száját Mira.
-Hehe, irány fürdeni.-mondtam mire Mr.Brent bácsi félbeszakított.
-Ho! Estig maradunk azaz délútánig, mert sötétedés előtt vissza kéne érjünk a sátorokhoz.-Na mehettek fürdeni.-fejezte be végül a mondanivalóját Mr.Brent.
-Jippió! Csudijó.-mondtam mire levettem minden ruhámat és csak a bikini volt rajtam. Mikor levettem Jack engem és Mirát pedig Dave belelöktek a vízesés alá. A víz fenekéjéig értünk, mikor felértünk Mira szókásos ordíbálásba kezdett.
-Hagyd már. Csak jöjjenek belé, tudják meg, hogy mennyire hideg.-vigyorogtam mire Mira vette az adást és Dave-nek elkezdte magát tetszeltetni. És mind mi ketten egy kis rosszkislány csapat én is utánoztam közbe Jacknek elloptam a szemkontaktusát.
Nem kelett sokat várnunk Jack és Dave ugrottak azonnal mellénk.Persze mikor beleértek tiszta libabőrösök lettek, mert a víz kurvára hideg volt.
-Ugye milyen jó meleg?-kúszott oda Dave-hez Mira.
-Igen. Igazi forró fürdő.-röhögte el magát Jack mire hozzám úszott és megölelt. Tudtam, hogy valami huncutságra készül ezért levegőt vettem. Azon nyomba ahogy levegvételt csináltam lehúzott a víz aljára és mint két balerinás felérkeztünk a víz felszínére ahol Mira és Dave hevesen nyalták egymást.
Még elvoltunk délutnig amikor Mr.Brent bejelentette, hogy indulás. Mirával megtörölköztünk és felöltöztünk majd a lovainkra ültünk. Nem sokára újabb fél óra alatt megérkeztünk a táborhoz ahol meleg vacsi várt minket.
Leültünk a tábortűzhöz majd énekelni kezdtünk. Szokásosan én és Mira a legroszabb hanguak mi énekeltünk a leghangosabban mire mindenki ránk nézett.
Szokásos röhögcsélés után Mr.Brent szólt, hogy feküdjünk le és ha csináljuk akkor halkan azt.
Fölkelve a földről a sátor felé vettem egyedül az írányt mivel Jack-et magukhoz rántotta Dave és Mire. Én nem foglalkoztam velük, mert tudtam, hogy szivatni készülnek.
Tévedtem. Nem sokára Jack pattant be a sátoromba ahol megcsókolt majd szóhoz jutva mondani kezdett.
-Ma éjjel 2 kor bemegyünk a régi farmra. Benne vagy?-kérdezte.
-Miféle gyerekes huncutságra készültök.-kérdeztem.
-Szórakozzunk egy picit.
-Okés. - mondtam majd lehunytam a szemem de mintha csak 2 perc lett volna már is Jack költött.
-Gyere hercegnőm. Induljunk.-mondta.
-Okés.-válaszoltam. Sietttem így csak egy kabátot vettem fel, mert hideg volt.
Nem sokára kimentem ahol szájuk elé tartott ujjal intettek, hogy kövessem.
Már közelbe voltunk a farmnál ahol kirázott a hideg és rosszat éreztem.
-Gyere már.-suttogta oda *hangosan* Mira mire elkezdtem szedni a lábam.
Ahogy beértünk a házba a nyikorgó padló még jóbban görcsbe húzott.
Mire Dave melett halad én meg Jack.
-Váljunk szét.-mondta Dave amikor két szobát pillantottunk meg.
-Oké akkor én Jack.-mondta Mira mire én nagyot néztem.
-Hát oké.
Dave megragadta a csuklómat majd berontottunk *hakan* a szobába ahol minden poros és pókhálos volt.
-Nézd csak itt egy pince.-mutatott az előttünk levő ajtócskára.
-Én oda le nem megyek.-hisztiztem.
-Dehogyis nem.-ragadta meg a karom majd röhögve felnyította a ajtót ahonnan egy síkitás hallatszott.
-Mi volt ez?-kérdeztem megrémülve.
-Csak a füled sipol.-monda majd felröhögött.
-Na jőssz?-kérdezte miközben nyújtotta a kezét amikor az első lépcsőfokra lépett.
-Öhm. Jó na legyen.-csóváltam meg a fejem.
Lépkedtünk tiszta sötétségbe csak a telefonvilágított.
-A francba.-mondta.
-Mi az?-kérdeztem.
-El ejtettem a telóm. Mindeg megnjünk tovább.
-Félek.-mondtam.
-Én is.-röhögött fel.
Tovább mentünk majd egy rittyenést halottunk. Alollunk halatszott. Beszakadtunk.
-A francba.-toporzékoltam.
-Milyen mélyen lehetünk?-kérdeztem.
-Nem tudom de ma éjjel nem jutunk innen ki.Inkább várjuk meg a reggelt.-mondta majd megölelt és ülve elaludtunk mint jó két kis haverina.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése