2014. július 13., vasárnap

10. 1rész

♦-A francba.-toporzékoltam.
-Milyen mélyen lehetünk?-kérdeztem.
-Nem tudom de ma éjjel nem jutunk innen ki.Inkább várjuk meg a reggelt.-mondta majd megölelt és ülve elaludtunk mint jó két kis haverina.


☻Csóók. Megjöttem, eléggé napos napunk van ma. Juppi *o*. Mit csináltok ma? Én blogolok de nem is húzom tovább az időt. Jó olvasást husik.:3


-Istenem egy pók.-ugrottam fel és beszakadt a lábam.
-Mocskos természek!-röhögött fel Dave.
-Haha, inkább segits ki.-mondtam duzzogva.
-Várj.-mondta majd kiszedte a lábamat.
-Ez érdekes. Még egy alagút baszameg?!-mérgelődtem.
-Eléggé feszült vagy így reggelibe.
-Te nem lennél feszült egy lukban ragadva a haveroddal?-kérdeztem komiszul.
-Nem, mert röhögnénk.
-Na hajrá.-mondtam majd megsuroltam a lábam, mert fájt.
-Mi ez itt?-kérdezte miközben a beszakadt padlót figyelte.
-Mi mi?-kérdeztem vissza mire egy köyvet húzott ki.
-''Elrejtett ősök és lóvadászok''.-olvastam fel a címet.
-Lóvadászok?-kérdezte.
-Az áll rajta.-mondta majd kitépte a kezemből a régi könyvet.
-Mit keres ez itt?-kérdezte.
-Honnan tudhatnám?-kérdeztem vissza.
-Csók babák.-szólt fentről Mira.
-Jókor.-nyögtem fel.
-Bocsi, megszivattunk.-kancsitott. Mire jött Jack, majd felhúztak. Előre engem majd utánna Dave-t. Mikor már kiértünk a farmból Dave elefejtette a könyvet.
-Nem tetted vissza?-kérdeztem.
-Te vissza tetted volna?-kérdezte.
-Na jó, nem.
-Mi ez?-kérdezte Mira és Jack egyszerre.
-Egy könyv.-mondta Dave.
-Azt látom.-vágta rá Jack.
-''Elrejtett..-szakította félbe Dave Mirát.
-Lent találtuk. Hájas barátnőd beszakadt újra.-nevetett fel Dave.
-Haha.-mondtam gúnyosan majd elkezdtek mind röhögni.
-Még is milyen könyv ez?-kérdezte Jack.
-Valami historia vagy fantázia vagy megtörtént dolgok könybe.-vágta rá Mira.
-Vagy vagy vagy vagy. Aha. Oki.-szólt rá Jack.
-Fejezzétek már be.-szóltam rájuk.
-Apropó hercegnőm ma nem kaptál tőllem csókot.-mire megfogta az arcom és megcsókolt.
-Meny a picsába.-mondtam röhögve.
-Melyikbe?-röhögött fel Dave.
-Tiédbe.-szóltam vissza.
-Huh itt valaki de geci kemény.-nevettek fel.
-Nézzétek már meg, hogy mi van a könyvbe.-mondtam mire Mira kinyította.
-Csak hát megvagytok!-szólt oda Mr.Brent.
-Jó napot.-üdvözöltük kedvesen.
-Mi az ott ? Könyv?-kérdezte kíváncsian mire közelebb lépkedett de előbe pattantam.
-Egyik kedvenc könyvem. -vágtam rá mire Mira, Jack és Dave nagy boci szemekkel pillogtatott és biccentettek egyszerre.
-Jól van. Gyerekek nem sokára indulunk. Pakoljatok össze és még egyszer köszönjük, hogy megnyertétek nekünk a licitálást.
-A farmért mindent.-mondtam majd összecsaptunk.
-Apropó. Tina és Mira ti ketten mentek egy országos versenyre.
-Jipio.-sipálkoztunk örömünkben.
-Hagylak titeket, hogy olvasgassatok. Szép napot. Ma pontban 7-kor indulunk haza.
-Szép napot Mr.Brent.-köszöntünk el.
Mire megvártunk, hogy elmenjen majd leültünk körbe és a könyvet a kör közepére téve nézegettük.
-Nyissuk már ki.-mondta Dave.
Mire Mira megfogta és kinyította.
-Úristen!-szóltunk fel mindannyian. A könyv elején egy ló tincse lógott. Bőröstől.
-Ennyi nekem elég volt.-fogtam meg a szájam és elmentem.

* Este folytatás *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése