2014. július 4., péntek

5.''...majd megfogta a csuklóm és elrángatott a tótol.''

♦ Majd egy idő útán megszólalt.
-Ideje aludnunk.-majd magához húzott és fejemet lehajtva a kidolgozott mellizmára elaludtunk. Lábainkat összekulcsolva.

☻Hahii emberkék megérkeztem az ötödik résszel. Nem lesz olyan hosszú, mert még van mára egy kis programom. Jó olvasást!


Reggelre kakasszóra ébredtünk meg. Avagyis én, mert mint mindig egyedül én maradok a szobába.
 Elegem volt a problémákkal így mindent elfeledve összeszedtem pár cuccot és a fürdőbe vettem az írányt.
Beérvén a fürdőbe letusoltam majd megtörölközés útán megigazítottam a kócos 3 napos hajamat és feltettem egy mindennapi sminket. Gyorsan felöltöztem ami egy legginsből és egy pántos póloból ált majd kiérvén a fürdőből felhúztam egy DC márkás deszkás lila cipőt.
Kiérve a farm udvarára megpillantottam Jack-et aki az ''új lányt'' nézte ahogyan lovagol.
-Csók.-köszöntöttem majd hajoltam felé.
-Napot.-mondta továbbá is a lányt figyelve.
-Valami baj van?-kérdeztem, majd szó nélkül megfordult és elment.
Kis idő múlva hátam mögé érkezve Mira a fülembe ordított.
-Tinaaaa!-mire fordultam meg és megöleltem.
-Szia.-köszöntöttem kedvesen.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Nagyon látszik?-kérdeztem megdöbbenve.
-Igen. Szóval mi a baj?-húzta egyenesre a száját.
-Ő.-mutattam a lovagoló lányra.
-Igen, ő az új lány. Mit csinált? Mikor tépjem meg?-vágott grimaszokat de nem volt kedvem nevetni így csak a lábámra néztem.
-Azonnal.-válaszoltam.
-Mi a helyzet na?Nem szeretem mikor ennyire nyafi vagy.
-Gyere akkor valami nyugodtabb helyre.
-Jack a bajod.-vágta rá.
-Jack a bajom.-mondtam.
-De csak alig nehány napja jártok. Nem volt semmi komoly köztetek akkor, hogy zavarhat, hogy kit néz ő?-kérdezte.
-Te ezt meg honnan tudod?-kérdeztem buftisan majd megindultam a tó felé.
-Tina..Csak nem.-mondta mire félbeszakítottam.
-Amúgy megtaláltátok Csilit?-tereltem a témát, mert nagyon fájt, hogy Jack ''lekoptatott''.
-Igen. Dave fog ugratni miútán ez a cafka végzett.-mondta.
-Gyere ide na.-öleltem meg.
-Te bolond. Egy 18 évessel feküdtél össze.
-Kurvára szeretem.-mondtam.
-Ügyes.-tapsikolt grimaszokat vágva.
-Megtörtént és még jobban szeretem. Hagyuk..-szomorodtam el.
-Szerintem is. Gyere lovazni.-mondta vigyorogva majd megfogta a csuklóm és elrángatott a tótol.
-Leglább védekeztetek?-szólalt meg mielőtt a boxhoz értünk volna hülye fejjel.
-Persze. Azt hiszem.-mondtam röhögve.
-Kecske vagy de nagyon.-szólt rám majd mielőtt a boxhoz értünk volna megláttam Jack-et aki az istálló ajtónak hátával neki dőlt és egyik lábát felhúzva mintha várt volna rám.
-Menjünk innen.-mondta Mira majd ezerrel neki mentünk a boxnak. Fejjel. ☻

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése