2014. július 5., szombat

7.''-Anyád magzatvize.-szóltam...'

♦-Én western. Ha jól tudom akkor Mira..-de félbeszakította.
-Galopp. És Dave Díjugratás.
-És én Dílovaglás.-mondtam mosolyogva.
Gyerekek EBÉD szünet. Ordította Lisa néni majd én kézenfogva bementem Jack-el az ebédlőbe. Mira pedig Dave-t várta.


☻Csóóók. Megjöttem az extra hosszú résszel. Bizonyára lesz benne hiba de próbálok minél jobban és helyesebben írni. Jó olvasást! :3


Jack-el bementünk az ebédlőbe ahol Lisa néni örömteljesen fogadott.
Nem sokára megérkezett Mira de egyedül és leült mellénk az asztalhoz.
-Dave?-kérdezte Jack.
-Bőrében.-felelte duzzogva.
-Mi lett?-kérdeztem megdöbbenve.
-Semmi. Épp ez az.
-He?-értetlenkedtem.
-Hagyuk.-mondta lehajtott fejjel.
Nem sokára megérkezett Dave az új lánnyal.
-Na ne, ez is?-kérdeztem röhögve. Mire Jack-el komolyan összenéztünk.-Most mi van?Miatta kaptad fel a vizet. Ha szebb menj. Nem érdekel.-mondtam felidegesedve.
-Te már totálisan nem vagy normális.-ordított el magát és az asztalra csapott. Mire az új lány elvigyorogta magát.
-Ezt nem ússza meg szárazon.-kaptam fel magam, székem hátra toltam majd meg indultam az ''új p*csa'' felé.
-Mit variálsz a barátommal?-ordítottam a szemébe.
-Ő mit variál velem?-kérdezte majd elröhögte magát. Indult volna meg de hajába belemarkoltam és vissza húztam.
-Kis p*csa a kezem közül addig nem fogsz szabadulni ameddig el nem bpgöd magad.-mondtam vigyorogva a szemébe.
-Tina. Nem éri meg.-szólt oda Mira.
-Dehogyis nem.-röhögte el magát Jack mire rá néztem és egy ''like'' újjat mutatott.
-Hmm.-néztem a ''fogságba esett'' kis cafkára.-Nem akarlak elengedni.
-Jól van, bocsánat.-kezdett el könnyezni.
-Lehet azt mondtam, hogy addig nem engedlek el amig könnyezel de így olyan szép látvány vagy a kezem között.-nevettem fel.
-Minjárt az én keze ügye leszel.
-Na tessék csak.-engedtem el mire épp az arcomba akart karmolni amikor reflexemből elkaptam a két csuklóját majd neki nyomtam a falhoz.
-Kis vadócka. Tanúlj meg tépni.-töptem a pofájába majd elengedtem.
*Taps-taps*
-Ez igen.-nevett fel Mira.
-Ügyes.-folyt el a röhögéstől Dave.
-Dave most te is kéne kapj.-szóltam rá.
-Öhm inkább ne. Látod, már kibékültünk.-mutatott Mirára mire mind elkezdtünk röhögni.
-Drágáim itt a leves.-szólt Lisa néni miközben feltálalta nekük az ebédet.
Nem sokára be is lefetyeltük mire Lisa néni a másodikat hozván mindenki megállította, hogy nem kér. Hogy miért is? Lisa néni jó szakács de csak akkor ha nem mártást főz.
Segítettünk Lisa néninek elpakolni majd ráhagytuk a mosogatást.
Dave is Mira előttünk kézen fogva haladtak míg én és Jack lemaradtunk tőllük.
-Öhm. Tina.-szólított meg Jack.
-Igen?-kérdeztem.
-Azért néztem az új csajt, mert ismerős volt.
-És?-kérdeztem.
-Az exem tesója.-mondta.
-Aha és azért kaptad fel a vizet?-kérdeztem.
-Nem. Azért, mert ő baszta szét a kapcsolatunk.
-Értem. Hallod a többire inkább nem lennék kíváncsi.
-Na gyere kislány próbálni?-mondta majd elrángatott a boxhoz.
-De hé!Csak én kell próbáljak a díjlovaglásomra.
-Igen.
-Tudod az egy tánc féleség.-nevettem el magam.
-Tényleg. Táncoljunk.-mondta miközben a rádióban játszották le a Lawson-Juliet pop-rockot amit nagyon szeretek.
-Mint egy Hercegnő.-mondtam amikor épp megpörgetett.
-Az én Hercegnőm.-csókolt meg.
-Kis balerinák.-tapsikolt Anabell.
-Legalább nem vagyunk kétballábasok.-szóltam oda gúnyosan.
-Inkább nem keverem veletek a szart.-mondta püffögtetve.
-Ne is.-ordíottam útánna.
-Jól megmondtad neki.-vigyorodott el Jack.
-Mert szeretlek te nagyokos.-mondtam felnézve rá mivel magasabb nálam.
-Én is Hercegnő.-fogta meg a derekam majd felhúzva magára ölében landoltam.
-Uppsz.-vörösödtem el.
-Psszt!-csókolt meg.
-Elég a Rómeó-Juliából ahogy már a rádióban nem ez szól gyerekek.-szólt oda Dave.
-Te meg mióta vagy itt?-kérdeztem értetlenül.
-Egy ideje.-mondta.
-És miért nem vagy Mirával?-kérdeztem.
-Mert ő gyakorol.
-Jujj. Meg kelett volna néznem.-mondtam mire leszöktem Jack öléből.
-Nem szükséges, amúgy meg te következel.-mondta.
-Akkor csipkedem magam.
-Segítsek?-kérdezte Jack.
-Elég béna lennék ha egy lovat sem tudnék felnyergelni.-mondtam mire elröhögték magukat.
Igen. Szóval csipkedtem magam. Össze-vissza kezdtem futkosni. Szó szerint. -A nyereg a tárolóban csak a heveder nincs ott.-mondta Jack.-Köszi.-majd nyomtam egy puszit az arcára.
A tárolóhoz siettem mikor megláttam Bellát és az ''új cafkát''.
-Hova Tina pina?-szólt oda gúnyosan Bella.
-Anyádba.-majd fogtam meg a kezét és levettem a tároló ajtójáról.
-Nem kéne ilyen rokonszenvesnek lenned.-mondta.
-Elég rokonszeves lennék ha 16 éves létemre úgy megtépnélek, mint az új cafkát.-mutattam a melette álló néma lányra.
-Amúgy mit is keresel?-kérdezte kedvesen.
-Mondtam már. Anyádat.-röhögtem el magam.
Mire nem foglalkoztam velük és bementem a tárolóba ahol elvettem a dílovagló nyergem a féket majd az izzasztót és a nyerealátétet.
-Túl sokat cipelsz.-röhögte el magát Bella.
-Nekem erős kezeim vannak nem úgy, mint neked.-röhögtem hangosabban.
-Haha.-szólt gúnyosan majd vállát meglökve kitolakodtam a cuccaimmal.
Vissza térve Jacknél voltak a pucoló tárgyak és a hevederem.
-El cipelted mind ezt?-kérdezte megdöbbenve.
-Erős kezeim vannak.
-Halottam épp.-röhögte el magát.
-Miért nem védted ki a te kis Hercegnőd?-kérdeztem röhögve ahogy a lovamat kivezettem a boxából.
-Mert az én Hercegnőm megvédi saját magát.-mondta majd oda jött és fejemet megfogta mind két kezével és megcsókolt.
-Igen. A te Hercegnőd kell megvédjen?-röhögtem el magam.
-Hát nem úgy van a mese, hogy Rómeó és Júlia?-kérdezte.
-Nem. Úgy, hogy Júlia és Rómeó.-nevetem el magam.
-Hé!-vigyorodott el.
-Nem. Te az én nagy hercegem leszel.-mondtam miközben lecsutakoltam a lovam és kipucoltam a patáját. Az összeset. ☺
Majd föltettem rá a nyeregalátétet-az izzasztót és a nyerget.
-Itt a heveder.-nyújtotta Jack.
-Köszi.-nyomtam egy puszit az arcára.
A hevedernek a csattjait bekapcsoltam a nyereg jobb oldalára majd áthúzva a nyeregalátéten a nyereg másik felén is megerősítettem a szíjakat.
-Kész.-tapsoltam meg magam.
-Várj leellenőrzöm, hogy jól meghúztad-e.-mondta majd mellém troppolt és balról megerősítette.
-Na most kész.-mondta gúnyosan és elkezdett tapsolni.
-Hehe. Nagyon vicces.-mondtam majd vezettem ki a lovam.
-Hát az.-kiáltott útánnam ezer wattos mosollyal.
Kiérve a boxból megláttam a sok tömeget. Nem tudtam mire véljem így Dave-t meglátva a lóval oda szaladtam.
-Most kezdődik a verseny?-kérdeztem megdöbbenve.
-Van 15 perced, hogy bemelegíts.Amúgy meg 68-an rád liciteltek.
-Jujj. Jupiiiii.-sipákoltam majd megveregettem a lovam nyakát és oda sugtam neki egy olyasmit, hogy ''ma mi kell nyerjünk''.
Dave felvetett a nyeregbe majd egy kis spanyol lépés után a mikrofon hallatszott.
''*Következő versenyzőnk Christina Clark. Sok tapsot neki.*''Szívem megáltt de nem szabadott stresszeljek, így tök nyugisan rendes ügetésben bementem Hercegnővel a pályára.
Tapsot halottam és ''hajrá''-kat aminek nagyon megörültem.
''Gyerünk Tina, sikerülni fog.''-beszéltem magamba mikor megszólalt a csengő ami azt jelezte, hogy kezdődik.
Mindenki hallgatott. Csak a ló szuszogását lehetett hallani. Spanyolt lépésben megindulva x-formát alakítva végig csináltam az egészet hiba nélkül. Reméltem, hogy nem kapnak belőlle hibát.
Kivágattam a pályáról egyenesen a boxhoz ahol Mirát pillantottam meg. Dave-vel és Jack-el.
Gyorsan le is szöktem a lórol majd a szárát fogva oda trappoltunk.
-Mi az?-kérdeztem.
-Mira második lett.-mondta Dave.
-És azzal mi van? K*rva jó helyezettség.-mondtam miközben a lovamról leszereltem mindent.
-Hát az, hogy Bella első és cikizte.-mondta Jack.
-Megtépem a libát. Esküszöm.
-Kész. Haza költözök apámhoz.-mondta könnyét potyogtatva Mira.
-Nem. Nem mész innen sehová.-mondtam.
-Dehogy is nem.
-Nem!-irdítottam rá.
-Tina.-nézett a szemembe könyes szemekkel.
-Mira.-mondtam majd megöleltem.-Itt maradsz, jó?
-De csak értetek..
-Megoldjuk ezt a problémát.-vigyorogtam el magam.
-Ne. Tina ne. Őt ne. Mr.Brent unokanővére.
-Dehogy is nem.
-Ezt nem engedem.-fogta meg a kezem Jack.
-De Mr.Brent melettem lenne.
-Nem. Ő a pénz melett lenne.-mondta Dave.
-Jó. Most nem..-szakítottak félbe.
-Később sem.-mondták egyszerre.
-Jó,jó.-mondtam mire hangot halottunk a mikrofonból.
*Egy kis tévedés történt az első versenyzők köréből. Az első a galopp versenyen Miranda Chasity Dale. Továbbá díjugratás: Első helyezett Edward King valamint Dave Meyer. Második... -..-.. Sok tapsot nekik! Díjlovaglás: Első helyezett Christina Clark. Továbbá...Nagy tapsot nekik! És nem utolsó sorban western: Első helyezett Jackson Hemmings. Köszönjük a licitálóknak valamint a résztvevőknek*
-Jippi.-ujjongtam.-Csapjatok belé!-nyújtottam a kezem.
-Grat mindenkinek.-mondta Jack mosolyogva.
-Na Mira. Látod?-szólt oda Dave.
-Igen. Istenien érzem magam.Most jól beszólhatok Bellának.
-Ne!-szóltunk az összesen rá.
-Oké csak egy picikét.-mondta vigyorogva.
-Rendben.-röhögtük el magukat.
-Mi folyik itt?-jött oda Bella.
-Anyád magzatvize.-szóltam oda Bellának mire a többiek rám szóltak és Bella elhúzta a csíkot püffögve.
-Tina.
Hajtottam le a fejem majd úgy elröhögtem magam, hogy a többiek lehet, hogy a nevetésemen röhögtek.
-Estécskére jár.-szólt Jack miútán kinevettük magunkat.
-Aha. Menjünk vacsorázni.
Pár perc múlva elindultunk az ebédlőbe ahol megvacsoráztunk majd nyugovora tértünk ahol hulla fáradtan csapodtunk neki az ágynak. Én Jack-el. Mira meg Dave-vel nem is mondanám, hogy aludt. Inkább huncutkodtak.☻

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése