2014. július 7., hétfő

8.Túra

♦ Pár perc múlva elindultunk az ebédlőbe ahol megvacsoráztunk majd nyugovora tértünk ahol hulla fáradtan csapodtunk neki az ágynak. Én Jack-el. Mira meg Dave-vel nem is mondanám, hogy aludtak. Inkább huncutkodtak.☻


☻Csóók drágáim. Megjöttem a hetedik résszel is. Nem lesz olyan túl hosszú remélem nem okoz gondot az olvasásban. Jó olvasást:).


Nem sokára felébredtem. Mindannyian aludtak még.Jack melettem szundított pedig már 12-őt ütött az óra. Nem foglalkoztam, hagytam, hogy aludjon. Inkább a szekrényemhez mentem ahol elővettem egy farmer rövidnadrágot és egy kék pántos polót. Cipőnek pedig egy kék converset.Azútán a fürdőbe vettem az írányt ahol elrendezhettem magam nyugodtan. Felkentem magamra egy mindennapi sminket és minél hangosabban rontottam ki a fürdőből, hogy Jack felébredjen.
-Ne csináld már.-dünyögte ki.
-12 az óra hercegem.-mentem oda és adtam egy puszit a homlokára.
-Tényleg?-mondta majd mire elfordultam, hogy a conversemet felhúzzam, megfogta a csuklómat és vissza rántott az ágyba. Maga mellé.
-Meg értem, hogy lusta vagy de ideje felkelni.-mondtam miközben felfészkelődtem az ágyból.
-Ne menj már. Élvezzük ezt a napot.-mondta mosolyt csalva arcára.
-Nappal nem.-szóltam majd elröhögtem magam.
-Szerintem éjjel is felköltöttünk valakiket.-röhögte el magát pimasz hangon.
-Hát van ilyen.-nevettem el magam véglegesen.
-Keljek fel?-kérdezte majd megint megragadta a csuklóm. Amire én vissza suppantam az ágyba.
-Ideje volna.-mondtam nevetve.
-Nem akarlak elveszíteni.-mondta komoly remegő hangon.
-Hány csajnak mondtad már?-kérdeztem miközben próbáltam megint felülni de nem engedte.
-Egynek sem. Te vagy az első.-mondta.
-Hiszi a piszi.-kulcsoltam össze a karjaim.
-Minden csajt idáig csak kihasználtam.-mondta majd félbeszakítottam.
-Engem is kifogsz. Vagy már ki is használtál.-húztam egyenesre a szám.
-Téged nem.Mert.-szakítottam félbe ismét.
-Jó vagyok az ágyban?-kérdeztem huncutul.
-Még mennyire.-mondta majd heves csókolozásba kezdtünk majd föléje kerültem ahol lovagló pózba próbáltam elhelyezkedni mire valaki kopogott az ajtón.
-Ki az?-ordítottam.
-Hirdetést hoztam.
-Nyögjed.
-Innen az ajtó mögül?-kérdezte.
-Várjon akkor kinyíttom az ajtót.-tápászkodtam fel Jack kidolgozott hasáról.Nem sokára ki is nyítottam az ajtót mire egy elég fiatal és még hozzá jóképű gyerek kezében egy lappal elkezdte olvasni:
*Ma 1-órakor akik részt vettek a ''Licitáló versenyen'' lóvastúrára indulhatnak. Akik nem nyertek semmit de szeretnének jönni pénz összegben ki lehet fizetni. Hely: a sziklás hegység (régi itató és farm-nál sátorozunk le). Időpont: 2014.07.07-2014.07.14. Amit magadal kell hoznod: első sorban a lovad, táska amiben külömböző felszereléseket kell tenned ( csere ruha, víz, szendvics, fogkrém és fogkefe. Továbbra is lányoknál jöhet a smink készlet is.) hálózsák ha nincs sátrad. Szervező: Mr.Brent. Sok szeretettel várunk mindenkit. ui: hozzatok magatokkal fürdőruhát.*
-mondta majd becsukta maga mögött az ajtót mire Jack-re néztem.
-Induljunk!-fogtam meg a kezét és ráncibáltam föl az ágyból.
-Jól van na.-röhögte el magát majd magától is felkelt és elkezdett készülődni.
Én elővakartam a táskám amibe a kellő kellékeket dobtam bele majd Lisa nénihez futtam aki 3-3 szendviccsel és 1-1 1-litres borvízzel szánt meg. Megköszöntem majd a készülődő Jack felé vettem az írányt.
-Tessék.-adtam oda az ő részét.
-Sátort viszem én.-mondta.
-Oké. Mindent felpakoltál?-kérdeztem majd nyomtam egy puszit a szájára.
-Hát minden van és még ovszer is.-röhögte el magát.
-Na ne.-csaptam a homlokomra.
-Már pedig de.-mondta majd oda jött és felvett az ölébe ahol nyelveink játékot űztek.
-Csók.-rontott be Mira a szobánkba.
-Sziia.-köszöntem kedvesen mire leszálltam Jack öléből.
-Készen vagytok?-kérdezte a mellette levő Dave.
-Igen.-mondta Jack.
-Oké csajok akkor indulhatunk.-mondta Mira mire elkezdett a farm udvarán táncolni. Mi követtük majd megpillantva a lovainkat felnyergelve felpattantuk a nyeregbe.
-Jó reggelt.-köszöntött Mr.Brent.
-Jó reggelt.-köszöntöttük egyszerre.
-Indulhatunk?-kérdezte amire mindenki biccentett.
Út közbe Jack melett haladtam Miráék pedig előttünk.

Már estére járt mire oda értünk a sziklás hegységhez ahol le táboroztunk majd a fiuk tábortüzet tettek és mi lányok a szendvicsünket ettük.
-Lányok. Hozattam én húst.-mondta Brent bácsi majd megköszöntük.
Nem sokára mire szén lett a húst megsütöttük majd megettük. Már hüvös volt így nagyjából mindenki nyugovóra tért.
-Semmi huncorozás-mondta Brent mire mindenki elkezdett nevetni.
Én Jack-et berángatva a sátorba alul kerültem. Bezárta a sátor ajtót majd heves csókolozásba kezdtünk. Mi és Miráék voltunk a táborozoktól a legmeszebb így nem zavartuk őket.
-Ma este ne. Meghallják.-jelentettem ki nevetve.
-Szerintem is.-röhögött fel majd fejemet a melkasára helyeztem amit ő hajcirogatással ajándékozott.
Megcsókolt majd nem sokára elaludtunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése