2014. július 23., szerda

10. 2 rész

♦-Nyissuk már ki.-mondta Dave.
Mire Mira megfogta és kinyította.
-Úristen!-szóltunk fel mindannyian. A könyv elején egy ló tincse lógott. Bőröstől.
-Ennyi nekem elég volt.-fogtam meg a szájam és elmentem.

☻Csóók. Elkéstem az estével.:D Nincs probléma! Itt vagyok, jó olvasást.:)

Idegességemben toporzékoltam a tábor felé. Gondolataimban sok minden megmoccant. Mivel, hogy a táborból loptak el lovakat. Mi van ha egyik közülük akinek ott lóg a sörénye a könyv elején? Nem tudtam belegondolni, hogy egy állatot megkínoztak de csak azért, hogy fődisz legyen egy könyv első lapján. Mint egy ''előszó'' féleség. Miútán belegondoltam ezekbe egy furcsa ötlet pattant ki az agyamból.
-Térkép akar lenni.-ordítottam oda a többieknek akik szájuk elé tett kezükkel nézték és lapozták tovább a könyvet.
-Rájöttünk.-válaszolt Mira.
-Szóval tényleg ennyire okos vagyok?-szökött le az állam a helyéről.
-Okosabb mint hinnéd.-szólt Jack. Mire csak mosolyogni tudtam.
-Tina. Tudsz spanyolul?-kérdezte Dave.
-Már hogy ne tudnék? Kedv...-mondtam volna el de Dave félbeszakított.
 -Trauge la cave.-olvasta le a könyvből a szavakat.
-Taps-taps. De ott clave kell legyen nem kávé.-mentem oda, hogy ellenőrizzem le, hogy hogyan zseniáliskodok és tényleg azt írta.
-Mit jelent?-értetlenkedett Mira.
-Tu estas loco.-olvastam fel a következő mondatot.
-És az?-kérdezett újra Mira.
-Nyeld le a kulcsot és te őrült vagy.-mondtam.
-Tudom, hogy őrült vagyok.-mondta Mira.
-Nem nem. Hanem ezeket jelenti.
-Mintha két ember veszekedne.-mondta Jack.
-De kik lehetnek azok?-kérdeztem.
-Nem ír valahol neveket?Valami író vagy valami?-kérdezett vissza Dave.
-Itt nem azért lett vége a farmnak, mert a két gazda egymást gyilkolta?-kérdezte Mira.
-Elég morbid de erről nem tudok.-válaszolta.
-Kérdezzük meg Mr.Brent-et.-mondtam.
-Jó ötlet.Gyere.-mondta Mira mire megfogta a csuklóm és elráncibált.
Fiukat ott hagyván megláttuk ahogy Mr.Brent egy fának neki tolva egyik alkalmazottját kést szóritt a nyakához.
-Úristen.-csaptam a szám elé rémültségemben.
-Huzzunk vissza és el is innen.-mondta halkan Mira.
Nem tétováztunk azonnal a fiuk felé vettük az irányt.
-Ilyen hamar megjártátok?-röhögött fel Dave.
-Itt kurva nagy szar van gyerekek.-szóltam vissza mire elkomolyodtak.
-Az biztos, hogy az egyik veszekedő a könyvből Mr.Brent. Indultunk felé mikor megláttuk ahogy egyik alkalmazottjához kést szoritt.-mondta Mira.
-Édes faszom, biztos jól láttok?-kérdezte Jack.
-Igen.-válaszoltunk egyszerre Mirával.
-De Brent sose volt ilyen.-vágta rá Jack.
-Nem a könyv miatt van?-kérdeztem.
-Mert kinyitottuk..-mondta Mira mire összerogyott.
-Jól vagy?-ugrottam oda hozzá.
-Persze csak .. Csak megszédültem.-mondta.
-Nem lesz jó fiuk. Kéne ló is. Gyalog fussunk be az erdőbe? Mira gyenge.-toporzékoltam.
-Héé!-nyugtatott le egy csókkal Jack.
-Eh, akkor fussunk be az erdőbe, égessük el a könyvet és vessünk mindennek véget.
Nem kelett várni a tapsra. Mindenki galoppba indult be az erdőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése