2014. július 31., csütörtök

11.Túlvilág (1)

♦-Nem lesz jó fiuk. Kéne ló is. Gyalog fussunk be az erdőbe? Mira gyenge.-toporzékoltam.
-Héé!-nyugtatott le egy csókkal Jack.
-Eh, akkor fussunk be az erdőbe, égessük el a könyvet és vessünk mindennek véget.
Nem kelett várni a tapsra. Mindenki galoppba indult be az erdőbe.


☻Pusszancs. Megérkeztem az új résszel :3. Csoki és jó olvasást.:>


Amint beértünk az erdőbe kellemes szél fuvallatra lettem figyelmes mire Mira összeesett. Jack és Dave azonnal oda futott én meg ijedtemben fogalmam nem volt, hogy mit csináljak. Nem tudom, hogy mi volt velem de más lettem egy zökkenésre. A szellő váltotta ki ezt belőllem? Magam sem tudtam választ adni a kérdésemre. Gondolatmenetemben beleszólt Jack.
-Minden oké?-jött oda és mélyen a szemembe pillantott.
-Nem tudom. Nem érzek semmit.-válaszotlam.
-Tessék? Mi történt?-értetlenkedett.
-Magam sem tudom.-válaszoltam mire megütött gyengéden. Nem éreztem csak láttam.
-Érezted?-kérdezte ijedten.
-Nem. De ez gyenge volt. Gondolom.-mondtam.
-Hogy-hogy csak gondolod?-kérdezett vissza majd lerogytam a földre.
-Héé! Tina, Jack!-ordított Dave mire összeestem és minden elsötétült előttem.
Álmot láttam. Talán elájultam.Nem tudom, majd egyszer felébredek.-szólt egy hang mire felébredtem de nem Jack-ékkel voltam hanem egy tisztáson lovak között.
-Mi a franc?-értetlenkedtem.
-''Ló hátán van a földi menyország''-suttogta valami.
Mire egy ló csorda trappolt felém. Hercegnő is közötte volt a sok ló között. Sőt az egész ló a farmról vágtatott messze el.
-Mi ez a hely?-kérdeztem újra.
-Túlvilág.-válaszolt egy női hang és egy kéz megérintette a vállam.
-Miért vagyok itt?
-Meghaltál.
-Tessék?-nevettem el magam.
-Jól halottad.-komolyodott le.
-Hogy jutok vissza?-kérdeztem.
-Sehogy.
-Mira?
-Ő is itt van.
-Hol?
-Látod azt a hegyet?
-Látom.
-Onnan 2 órányi galoppolásra.
-És hogy galoppoljak oda én egyedül?
-Szerezz lovat.
-Honnan?
-Onnan.-mondta és mutatott a csordára.
Vettem az adást és ahogy kimondta az indító szavakat az irányom a lovak felé vettem.
-Várj.
Fordultam meg.
-Csak egyet választhatsz. Ha rosszul választasz akkor itt maradsz örökre.
-Félek.
-Mindig légy magabiztos.
Miútán elmondta kicsit berezeltem. Mi van ha nem jutok többé vissza? Hogy-hogy itt vagyok?Mit csinál vajon Jack és ...
-Túl sokat időzöl a gondolkodással és már lenyugovóra jár.
-Idő is van már szabva?
-Mindig is volt.
-Miért nem tudok erről?
-Mert nem hiszed el.
-Mit kéne elhidjek?
-Te tudod.
-Mi ez a hely?
-Nem mondhatom el.
-De már elmondta.
-Nem mondtam.
-Túlvilág!-vágtam rá mire azonnal felébredtem. És a fenyőfának neki dőlve Mira, Jack, Dave már vártak vissza.
-Istenem! Annyira szeretlek titeket!-öleltem meg őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése