2014. július 2., szerda

2.''Kisebb idő múlva alsó ajkamba harapott... ''

♦-Jóéjt Mira! Jack.
-Jóéjt kislány, puszi,.-köszönt el Jack aranyosan.
Mira nem köszönt csak pimaszul mosolygott felém mire én letettem a fejem és elaludtam.


☻Nagyon sok mindent nem akarok mondani, inkább kevés az. Továbbra is próbálkozok,hogy szórakoztató legyen a blog. Megpróbáljunk egyik bnőmmel megszerkezteni , mint egy ''profi'' blogot. Na de nem időzök, jó olvasást!


Reggel síkításra ébredtem. Nem tétováztam gyorsan felnyítottam a szemem de nem láttam senkit a szobába így azt gondoltam, hogy valami baj van. Gyorsan lemásztam az ágyból és egyenesen a ruháim felé kaptam az irányt, hogy legalább valami legyen rajtam, mert az ember egy szál toppba és egy boxerbe nem mehet ki. Pláne nem farmon. Azonnal fel is vettem egy farmer rövidnadrágot aminek az oldala szaggatott volt és melléje egy csíkos ráfeszülős pólót. Cipőnek pedig egy converse-t. Mikor felöltöztem ami nagyon hamar sikerült figyelmes lettem egy második síkításra és semmi további nélkül kitámadtam az ajtón hülye fejjel mintha bent legyilkoltak volna mindenkit.
Mirára lettem figyelmes ahogy két pókok mászkálnak rajta. Mivel én nem félek a pókoktól oda szaladtam és levertem rolla őket.
-Mi volt ez?-kérdeztem röhögve.
-Az új szobatársunk.-válaszolt duzzogva.
-És az ki?-kérdeztem értetlenül.
-Dave. A pókimádó.-válaszolt Mira.
Mire én azonnal Dave felé vettem az írányt, hát végül is nem egyedül, mert Mira melettem trappolt veszedelmesen.-Nyugi.-ordítottam rá de elengedte a füle mögött.
Próbáltam Mirával együtt tartani a lépést de ki mer szembe szállni egy ideges 16 évessel? Nem állítottam le, mert a szavam úgy sem használt. Inkább hagytam elmosolyodva, hogy ordítsa le a fejét a gyermeknek.
Pár percre elment a kedvem a leordítástól, mert Mira kezében ott volt egy fogrém, valószínüleg fürdőben volt mielőtt jól megalázták volna. Mivel nem vagyok az a bajkeverő típus hagytam, hogy oda menjen. Nem kelett pár perc az ujjonan ismerkedő Dave a Bella féleség lányokkal megzavarta, ahogy Mira szépen a fejére nyom egy csomó fogrémet. Nem tudtam tartani magam, annyira elkapott a röhögés mire Jack lépett oda hozzám és hátulról megölelt.
-Mi ez Jack?-vágtam pimasz fejet.
-Hát mi mi? Ahogy Mira megalázza az új alvótársankat?-nevetett fel.
-Dave kezdte.-védtem ki Mirát, mire lónyerittésre lettünk figyelmesek. Mindenki elhallgatott
-Lehet az új lovam!-sipálkozott Anabell.
-Lehet az új Mira Lova.-javítottam ki komisz mosollyal az arcomon.
-Neked ahoz mi közöd?-kötött belém majd meglökve a vállamat a lószállító felé vette az irányt.
Mr.Brent állt ott egy 6 éves Lipicai herélt-tel.
-Mira! Ezt látnod kell.-hivogattam Mirát, hogy fejezzék már be Dave-vel a szivatást.
Jack elengedett majd tovább ment Mr.Brent-hez mire Mira már a hátam mögött troppolt örömében.
-Na? Neked is van lovad. Örülj.-mondtam kedvesen, mire Mira vette az adást és Mr.Brent felé vette az irányt.
-Várj Mira!-ordítottam utánna de elengedte a fülemögött.
Fél oráig vártuk,hogy legyen végre döntés, bár nem tudom miért ment Mira Mr.Brent-hez. Volt döntés. Ajaj volt. Mr.Brent megigazította a nyakkendőjét ami azt jelentette, hogy szólni kíván.
-Figyelem!Itt mindenki előtt bejelentem.Aki félbe szakítana az már most mehet el.
Senki sem mozdult csak Anabell nyivákolt mögöttem.
-Anabell..-kezdett neki mire azonnal félbeszakította bella.
-Igen? Enyém az új paci? Hálásan köszönöm Mr.Brent.-sipálkozott örömében.
-Félbeszakítottál Bellus. Nem a tiéd a paci. A paci Miranda Chasity Dale. Mire nagy tapszavar jött a farm udvarára.Már mindenki indult volna a dolgára mire Mr.Brent újból megszóllalt.
-Bella. 3 lovad van de a szabály úgy van, hogy mindenkinek kötelező módon csak egyetlen egy lova lehet.
-Nincsen ezzel semmi! Brent bácsi. Maradhat igy, legalább kivétel leszek.
-Nem. 2 ló valaki más-más-é lesz.
-Választhatok, hogy melyik maradhat nekem?-szakította félbe újból Bella Mr.Brent.
-Nem. Hercegnő..
És itt megtört a zaj. Mindenki hallgatott nekem pedig legbelül, úgy dobogott a szívem, hogy izgalmamban hangosan elkezdtem motyogni mire Mr.Brent újból megszólallt.
-Christina Clark.
-Igen?-szóltam értetlenül.
-Tiéd Hercegnő. Volt a tegnap egy olyan munkátok Mirával ami azt bizonyította be, hogy jó gondviselők vagytok-e-. Válaszom változni fog, szóval így tovább az igyekezettel.
-Köszönöm.-mondtam széles mosollyal a tömegből.
-Ne köszönd. Te érdemed.
Majd pár perc mulva, hogy megkeressem Jack-et Mr.Brent újból megszólalt.
-Csili. A deres paci az új fiúé. David Meyer.
-Oltári.-szólt menően vissza Mr.Brentnek. Mire Mr.Brent is elment a dolgára első az volt nekem, hogy megkeressem Jack-et és Mirát.
-Héh!-szólt rám Dave.
-Igen?-kérdeztem értelmetlenül.
-Mira a legjobbad?-kérdezte mire biccentettem.
-Aha s öm meg mondod neki, hogy sajnálom?-kérdezte ártatlanul.
-Tessék? Fiú vagy, mond meg neki te.-vágtam vissza komiszul.
-Hát okk.-mire eltoppogott melettem, oly lassan, hogy hátha meggondolom magam.
-Jolvan. Meg mondom. -mondtam, hogy fejezze be, mert már porfelhő kerekedett annyira felverte a port.
Azonnal az istálló felé vettem az irányt ahol megtaláltam Jack-et és Mirát.
-Csók!-üdvözöltem kedvesen.
-Neked is kislány.-vágott huncut mosolyt az arcára Jack.
-Mira! Öhm, izé. Dave üzeni, hogy sajnálja.
-Okk és én mit csináljak?-kérdezte.
-Békülj ki vele, hiszen alattad alszik.-válaszolt Jack helyettem.
-Jolvan, majd csak most megetetem Titkot.
-Titok? Prampáns név. Tetszik.-mondtam.
-Igen de hallom te még tartozol egy jó hírrel.
-Ki is ment a fejemből!Megkaptam Hercegnőt.-sipákoltam.
-Nem hiszem.-nyílt óriásira a szeme Jacknek.
-De igen, na puszi meg kéne etessem.-mondtam.
-Milyen jó, hogy pont Titok melett van a boxja.-mondta Jack mire én megálltam a keresésben és vissza tolattam Titok mellé. Jobbra ahol éppenséggel kajált a pacim.
-Szép ló, sok szerencsét.-jött mellém Dave.
-Te meg mit keresel itt?-értetlenkedtem.
-Hercegnő melett van Csili. Tudod a lovam amit ma kaptam.-válaszolt hülye fejjel.
-Jah, igen persze. Tudom.-vágtam rá majd hülyén vissza vigyorogva Mirára aki éppen inni adott a lovának komoly arcot vágott.
-Dave, figyelj haver. Tina az enyém csak szólok.-mondta unottan Jack.
-Nekem az a cica kell aki most ad inni a lovának.-vágott pimasz mosolyt.
-Heh. Van gazdám KUTYA.-vágta rá Mira aki már ''inni'' adott a lovának.
-Dehogy van. Melyik korcs?-kezdte, mire Mira visszapofázott. Jack-kel nem törődtünk velük, vagyis én mert Jack elrángatott a farm meletti tónak a partjára.
-Mire fel rángattál ide?-kérdeztem.
Nem válaszolt semmit csak gyengéden megfogta a derekam és magához húzott.Engedtem neki, mert görcsbe rándult a gyomrom amit ő észrevett majd lassan jobb kezét lecsúsztatva a fenekemre megcsókolt. Nem tudtam mire véljem, csak engedtem. Engedtem ahogy ajkaink össze értek és nyelvünk kezdett el játékot jatszani. Kisebb idő múlva alsó ajkamba harapott amivel jelezte, hogy ennyi lett volna a csók de én nem hátráltam. A kezemet az ő nyaka köré fontam és újból megcsókoltam.Majd lassan elengedtem.
-Ideje vissza mennünk.-szóltam rá, mire ő megfogta a csuklóm magához húzott. Vártam a csókot de megszólalt.
-Ebből már nem lesz csók.-mondtam.
Mire ő teljesen magához húzott. Éreztem ahogy az izmai megfeszülnek és megcsokolt. Újra és újra.
-Tényleg mennünk kéne.-mondtam két csók között.
-Rendben.-nyomott egy puszit a homlokamra majd megfogta a kezem és az udvar felé vettük az irányt.
-Ti meg hol voltatok?-kérdezte Mira mire én elvörösödtem.
-Sokáig.-folytatta Dave és közben kacsintott.
-Veletek mi a helyzet?-kérdeztem.
-Miért vagytok csurom vizesek?-értelmetlenkedett Jack.
-Hát, inni akartunk adni Csilinek de felborította a vödröt. Na meg mi tovább próbálkoztunk.-mondta Dave.
-Akkor nem unatkoztatok.-mondtam pimasz mosollyal.
-Hát ti sem.-szólt közbe Mira.
-És sikerült egyáltallán?-kérdezte Jack.
-Nem, titeket kerestünk.-mondta Dave.
-Na jól van.-szóltam. -Akkor segítsünk. Ráncibáltam be az istállohóz Jack-et majd mivel Jack aféle ''suttogó'' sikerült inni adnunk Csilinek.
Estére járt. Mindenkinek eszébe jutot, hogy nem reggelizett és nem ebédelt egyikünk sem.
-Éhes vagyok.-mondtam mire a többiek biccentettek és a konyha felé vettük az irányt.
Lisa néni ennünk adott majd elmosogatva utánnunk a szoba felé indultunk.
-Hulla fáradt vagyok.-mondta Mira a küszöbre lépve.
-Én is. Ne állj már, nyiss ajtót.-idegeskedett Dave.
-Jól van jó!-szólt rá Mira. Majd benyitott.
Mindenki jóllakva kifeküdt az ágyára. Én a fürdőbe indultam. Elészereltem egy törülközőt, majd benyitottam a fördőbe ami az ágyunk meletti ajtó zárta.
Kezdtem levetkőzni mire valaki kopogott.
-Jakc? Nem jöhetsz be.-mondtam.
-És ha megkérlek?-kérdezte.
-Jól van.- abba a pillanatba ajtót nyitottam a törülközőjét fogó Jacknek majd egy száll melltartóba és egy boxerbe megöleltem amire ő megfogta a fejem és megcsókolt.
-Elég lesz!-szóltam rá de nem izgatta. Benyomott a tusuló alá és ruhásan elkezdtünk tusolni.
-Várj.-szóltam két csók között majd levettem a kék-szürke kockás ingjét majd megcsókoltam.
Elkezdett vetközni mire én is. Nem szégyeltem magam előtte. Levettem mindent majd a hajammal eltakartam a kebleimet.Mire ő is levetközött. Nem nézett órákig. Egy szemfényvesztést vetett rám majd a tusuló alatt mindvégig csókolt. Mind ketten csurom vizesek és tiszták voltunk. Ő ki szállt a tusolóból majd beadta a törülközőm amit magamra tekertem.
-Köszi.-mondtam mosolyogva majd kilépve a helyről a kagylóhoz mentem ahol várt rám.
-Mossunk ketten fogat.-vigyorogtam rá. Mire ő vette a fogkrémet és egy bajusszot csinálva az arcomra a röhögés elfogta. Megnéztem a tükörbe a zsenialitását majd fejemet fogva elröhögtem magam.
-Hogy tudsz ennyire retardált bajszot csinálni?-értetlenkedtem.
-Nem tudom.-röhögött.
Mikor mindketten végeztünk a fogmosással a pizsimet felvéve kiindultam.
De megfogta a csuklómat és visszarántott. -Készülnék lefeküdni.-mondtam álmos szemekkel, majd megcsókolt.
-Jóéjt kislány.
-Joéjt majd nyomtam egy puszit az arcára.
Kimászva a fürdőből felmásztam az ágyamhoz és lecsuktam a szemem ami alvásra kényszerített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése