2014. július 3., csütörtök

4.''Lábainkat összekulcsolva.''

♦ Csak remélni tudtam, hogy minden oké a lovakkal.

☻Hello guys! Megérkeztem a negyedik résszel. Hüha! 2 rendszeres olvasó! Imádlak, remélem, hogy idővel nőni fog a száma.Nem is időzök *o* . Jó olvasást! :)

Jó délben volt mikor a napsugarak csiklindozására ébredtem fel.-Ahj, még mindig itt vagyok.-motyogtam, hát egy ember egyedül egy korházban mit csináljon? Persze szobatárs nélkül.☻
Felültem és a szobába más nem volt csak én és az ágy.-Yeah, nincs perfuzió!-sipákoltam egyedül örömömben.
Nem időztem, mivel nincs perfuzió van ruha és felkéne öltözzek. Gondoltam majd megpróbáltam kikelni az ágyból ami sikerült is. -Mintha újra születtem volna és odakullogtam a szobám ablakához.
-Szép napunk van.-szólt Jack.
-Igen az.-fordultam meg azonnal és egy biccenessél üdvözöltem.
-Felkéne öltöznöd.
-Öhm, igen. Kimennél?-kérdeztem huncutan.
-Nem.-vágott pimasz mosolyt.
-De-de, na sipirc ki.-mentem neki veszedelmesen.
-Jól van!-húzta a füléig a mosolyát .
Oda mentem hozzá és nyomtam egy csókot a szájára.
-Örülök, hogy jól vagy.-suttogta.
-Én is.-vigyorogtam rá. Mire nem szólt semmit csak biccentett és ki ment.
Gyorsan magamra is kaptam valamit. Mivel az ágyam melett volt valami cucc ami az enyém volt. Egy csőszárú farmer + egy pólo. Na meg egy papucs, mert cipőt isten sem adott.
Miútán felöltöztem az ajtó felé indultam de megálltam, hogy hagyok-e valamit ott .
-Jőssz már?-kérdezte Jack.
-Minjárt.
-Mit keresel?
-Én semmit csak nézem, hogy valamit itt hagyok-e.-válaszoltam.
-Nem hagysz itt semmit, mert Mira csak egy farmert és egy pólot hozott be.
-Jaa és egyedül vagy?-kérdeztem.
-Igen.
-Ja, jól van. Akkor induljunk.-bátorítottam.
-Oké kislány.
Megfogta a kezem majd kézenfogva kiballagtunk a korházból.
-Végre! Friss levegő.
Nem szólt semmit Jack csak az autó felé vette az irányt. Én pedig követtem ☻.
-Nem várnál meg?-kérdeztem duzzogva.
-Nem.-fordult meg röhöve.
-Megjegyeztem.-ordítottam neki oda.
Kis idő mulva az autónál várt. Egy AudiA4-es melett.
-Ez kié?-kérdeztem.
-Mr.Brent .
-És hogy adta oda neked?-kérdeztem és közbe beültünk.
-Megijedt, hogy meghaltál.
-Hát megis.
Mire indított , egyesbe kapcsolt és repültünk. Szó szerint. Nem sokára megpillantottam a farmot.
-Mintha egy darab veszett volna el bennem.-mondtam.
-Hogy érted?-kérdezte.
-Hiányzott a farm.-mondtam majd megfogta a kezem és úgy vezetett egészen a farmig.
Lehúzta az ablakot amin én a jobb kezem kitettem és szó szerint integettem mindenkinek.
-Vedd már be, gyerekes vagy.-röhögött fel.
-Soha!-mondtam hülye fejet mire megérkeztünk
-Édes otthon.-mondta majd megcsókolt.
-Elégett.-vágtam rá szomorú fejjel.
Mire leállította a motrot és kiszálltunk. Miútán kiszálltam egy nagyot nyújtozkodtam.
-Jó itthon lenni mi?-mondta Jack.
-JUJJJ EZ TINA.-ordította a messzi távolból Mira és teljes gázzal nekem szalad majd jó erőssen megölelt.
-Jii ez Mira.-mosolyogtam majd megfogta a kezem és elráncibált a farm többi lakójához. Ráncibálás közben megfordultam és intettem Jacknek
-Örülünk, hogy jól vagy.-mondták egyszerre a munkások, Lisa néni és a többi gyerkőc.
-Köszönöm szépen.-mosolyogtam nagyot.
-Ez a bnőm legjobbja.-mire megfordultam.
-Dave!-kiáltottam majd megöleltem.
-Hihih. Na mikor jön a kövi baki?-kérdezte pimaszul.
-Holnap?-kérdeztem.
-Oké akkor hozd a fogrémet.-mondta mire Mira öszefonta karjait és úgy tett mintha buftizna.
-Na bubus nyuszim-nevett fel majd oda ment Mirához és megcsókolta.
-Jippi.-tapsikoltam.-Sokáig.
-Oh Tina.-fogta meg a homlokát Dave.
-Most mivan?-kérdeztem értetlenül.
-Soha nem engedem el Mirát.-vigyorgott.
-Okés na és a lovak?-szomorodtam el.
-Megkeressük?-kérdezte Mira.
-Meg kéne, ideje na aztán tényleg.-mondtam.
-És te hogy jönnel? Betegen?-vágott ''hülye vagy ha korházból kijőssz és azonnal lovaglás'' fejet.
-Nem vagyok beteg.-vágtam Not Bad fejet.
-Szóval lányok én megkeresem Jack-et majd futok vissza vele.-mondta Dave.
-És még is, hogy jőssz vissza vele? Hozod az ölödben?-röhögtem fel.
-Eltaláltad.-röhögött majd megindult.
-A farm? Mikor lesz újra szép?-kérdeztem Mirát.
-Mr.Brent cselekedik. Gyere körbe vezetlek, hogy megmutassam mennyire állnak a felújítással.
Láttam ahogy a nagy épületet vakkolják, mert igazából csak a tető égett le.
A melléképület (a miénk) mellé egy + szobát építenek.
-Mi ez a + szoba?-értetlenkedtem.
-Nekem és Davenek.-mondta.
-És azt meg minek?-kérdeztem.
-Istenem Tina!-csapott a homlokára.
-Oké-oké értem.-röhögtem fel. -Ebből buba lesz.-folytattam majd folytam el annyira beleéltem magam az egészbe.
-Lehet, hogy még a mai napot is a korházban kelett volna töltsed.-mondta ölbetettkézzel.
-Soha.-nyerítettem fel.
Pár perc múlva mikor végeztünk a röhécseléssel megjöttek a fiúk.
-Na lányok.-mondta Jack majd Dave oda ment Mirához és egy szoros csókot nyomott a szájára. Mire Jackre néztem.
-Hm?-jött közelebb.
-Indulhat a túra?-kérdeztem majd Miráék is befejezték a nyili-nyalizást.
-Igen.-szóltak egyszerre Dave és Mira.
-Lovak?-kérdeztem.
-Kérjünk Mr.Brenttől.-mondta Dave.
-Fölöleges. Már megbeszéltem. Tiétek Titok és miénk Pepinó. Ne nyergeljétek fel, mert ketten lovagoltok egy lovon.És mi sem fogjuk.-nyomott egy puszit az arcomra Jack majd megölelve az istálló felé vettük az irányt.
-Két ló.-mondtam szomorúan.
-Valami baj van?-kérdezte majd hülye fejet vágtam.
-Oké oké.
-Vajon megkerülnek a lovak?-kérdeztem.
-Most inkább te a farmon kellene maradj.-mondta.
-Azt már nem.-vágtam rá azonnal.
-Kislány.-hajolt le hozzám.-hosszú útra megyek.
-Akkor is veled akarok menni.
-Jólvan, nem veszekszem. Gyere.-mondta majd elmosolyodtam
A lóra feltette a féket majd az ajtóhoz mentünk. Kivezette a boxából a lovat majd az istállóból is.
Miráék már ott vártak.
-Jó, hogy jöttetek azt hittük, már hogy újabb halál eset van.
-Hehe.-vágtam grimaszt.
-Figyeljetek, elég a viccelődésből.-vett elé egy térképet Jack majd magyarázni kezdett, hogy
melyikünk melyik helyet vizsgálja át.
-Dave és Mira a lovatokkal Titokkal a déli erdős területet vizsgáljátok át, mi meg Tinával az északit.
-Azt a sziklás kanyart?-kérdezte Mira.
-Dehát az veszélyes.-szólt közbe Dave.
-Nekünk mint képzett lovasoknak nem akadály.-szóltam dicsekedve vigyort csalva az arcomra.
-Haha. Mint egy feltámadtnak nem de egy előnek igen.-mondta Dave szivatósan.
-Muhahhaha. Hol a vicc?-komolyodtam le.
-Jó oké, bocsánat.
-Na pattanjatok fel.-mondta Jack majd felvetett a lóra.
-És te?-kérdeztem.
-És én. -mire kimondta már előttem landolt.
-Kész vagytok?-kérdeztem Miráékat miközben Jack hasát karoltam át hátulról.
-Aha.-szólt át Dave.
-Akkor induljunk.-mondta Jack majd vágtába indultunk meg. Kivágtáztunk a kapun majd az erdő felé vettük az irányt. Miráék melett vágtáztunk. Afféle verseny volt de mire nyertünk volna az elágazéshoz érkeztünk a patak melett.
-Tina, csak most látom. Ez Bella lova?-kérdezte Mira.
-Úgy látszik.
-Gyerekek. Kötelet hoztatok?-kérdezte Dave.
-Tessék.-vette át Jack.
-Kössz.-mondta Dave majd megindította a lovat. Mirával integettünk majd mind ketten megöleltük az előttünk ülő ''sofört'' (vezetőt).Jackkel vágtáztünk majd ügetésben kezdtünk el haladni.
-Valami baj van?-kérdeztem mire fák között landoltunk.
-Sziklás a hely és lassíttanom kell.-mondta.
-Hallod Jack, tudod van az az elhagyatott farm ahová mindig kilovagoltunk a lovakkal. Nem nézénk meg ott?
-Nem rossz ötlet. Vágjunk neki.
Délútánra járt amire megérkeztünk az elhagyatott farmra.Én neki bújva a hátának nem láttam előre csak a jobb és a bal oldalt figyeltem.
-Ott!-mutatott előre majd végtézni kezdtünk.
-Látsz va-va-valamit?-kérdeztem.
-Igen. Ott van Hercegnő és Csibész.
-Csudijó!-mondtam megkönyebbülve.
-Tessék.-adta nekem a szárat majd leszökött a lóról és az elhagyatott farm felé vette az írányt ahol a lovak a régi itatónál ittak. Messziről láttam, hogy a kötéllel a nyakukon vissza hozza őket. Megfogta. Ügyes ☻
-Tina.-szólt oda nekem.
-Igen?-kérdeztem.
-Fogd meg Hercegnőt majd adta át a szárat.
Mire visszapillantottam volna ott volt már Csibész hátán.
-Tudsz szár nélkül lovagolni?
-Megpróbálok. -mondta majd odajött és elvette tőllem Hercegnő szárát. A lovak egy picit idegesek voltak de nem tétováztunk és a farm felé vettük az irányt.
Fél óra múlva meg is érkeztünk mire már besötétedett. A lovakról leszálltunk majd bevezettük őket a boxjukba.
-Huh, megpucoljuk őket?-kérdeztem, mert nagyon sárosak voltak.
-Rábizom két munkásra. Most keressük meg Miráékat.
Fogta meg a kezem majd kirángatott az istálloból és a nagyház felé mentünk ahol leültünk a lépcsőre.
-Fél tizenkettő.-mondta.
-Hol lehetnek?-értetlenkedtem.
-Megjönnek, Dave nem nyali-fali, nem ijed meg semmitől. Szerintem csak az erdőbe ragadtak.-mondta Jack biztatva.
-Remélem de nem kéne megkeressük őket?-komolyodtam le.
-Ilyenkor?Szó sem lehet róla.-csoválta meg a fejét.-Várj. Befutok Mr.Brenthez és jelentek neki mindent.
Pár perc múlva meg is érkezett.
-Mit mondott?-kérdeztem.
-Hogy ne aggódjunk. Miráék felhívták a farmot. Csoda de volt térerő és mondták, hogy ne aggódjunk, mert elhuzultak egy kunyhóba.
-Huh. Most nyugodtan fogok aludni.
-Gyere. -fogta meg a csuklóm majd felrántva a helyemről a hálóba vettük az irányt.
Mikor oda értünk a küszöbön megállt.
-Tina öhm, a szobák megváltoztak. Nincs már emeletes ágy. Ebbe a hálóba csak egy van.-jelentette be.
-Igen. Erre én is rájöttem volna ha benyittasz.
-Nem akartam, hogy meglepjen.-fogta meg a fejem majd hosszasan megcsókolt. Nem törődtünk semmivel. Tudtam, hogy mit akar és nem ellenkeztem. Hagytam. Magunk útán becsaptuk az ajtót majd villanyt leoltva (csak egy éjjeli lámpa világított) elkezdett hevesebben csókolni és harapni. Mire én is viszonoztam. Megragadta a derekam majd a falnak nyomva elkezdett előttem vetközni de nem engedtem, hogy ő vesse le az ingjét hanem megcsókoltam és én gomboltam ki közbe amit ő nyugodtan engedett majd levettem magamról a polóm. A nyakamat kezdte el csókolni majd kezével a melltartómat kapcsolta ki. Mire én a farmerja szíját bontottam ki amire a nadrágja lecsúszott. Hevesen megkarmoltam a megfeszűlt hátát miközben ő levette rollam a farmerom amiből lassan lecsúszva kiléptem belőlle. Csak egy száll tangába álltam amikor felkapott az ölébe és az ágyhoz vitt. Nem dobott le hanem velem esett le az ágyra. Felül került majd elkezdte a nyakam csókolgatni és így tovább haladott lenebb. Gyomrom görcsbe rándult majd szép lassan a rajtam maradt textildarabot is levette rollam. Mire én megmarkoltam a fenekét amire ő vadul megcsókolt. Lassan elkezdtem lefelé húzni mire libabőrös lett.
-Első?-kérdezte amire én biccentettem.
-Neked?-kérdeztem szájam harapdálva mire ő is biccentett.
Mélyen a szemembe nézett majd jobb kezével rám támaszkodva a ballal a nyakamtól az újjával végig simított a hasamig és onnan a csiklomhoz vette az irányt amit lassan elkezdett maszíroztni és közbe csókolt. Csókolt és csókolt. Miden percét élveztem majd éreztem egy lökést ami iszonyatosan fájt de nem törődtem vele csak nyögtem egy kicsikét, éreztem ahogy belémhatol. És egyre gyorsabban váltott tempót a gyors felé. Kis idő múlva összeszükült a hasfalam és éreztem ahogy belémtör amire mind ketten nyögtünk egy nagyot.
Megcsókolt  majd a hajtincsemet vette ki a szememből.
-Szeretlek.-mondta.
-Szeretlek.-majd nyomtam egy hosszú csókot a szára és megfordulva lovaglópozban felültem rá.
-Hmm.-mire megfogta mind két kezével a csípőm.-Gyere ide kislány.-mondta huncutul majd oda hajoltam.
-Mondjad nagyfiú.
Megcsókolt majd megint heves csókolozásba kezdtünk. Megint csak a játékra figyeltem ahogy a nyelvünk játékot üz. Majd egy idő útán megszólalt.
-Ideje aludnunk.-majd magához húzott és fejemet lehajtva a kidolgozott mellizmára elaludtunk. Lábainkat összekulcsolva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése