2014. július 4., péntek

6.''Díjlovaglás,díjugratás,galopp és western.."

♦-Kecske vagy de nagyon.-szólt rám majd mielőtt a boxhoz értünk volna megláttam Jack-et aki az istálló ajtónak hátával neki dőlt és egyik lábát felhúzva mintha várt volna rám.
-Menjünk innen.-mondta Mira majd ezerrel neki mentünk a boxnak. Fejjel. ☻

☻Hahi emberkék! Megérkeztem estére újabb rövid részecskével de ígérem, hogy holnap extra hosszút írok. Jó olvasást puszi!

Nem volt elég, hogy lekoptat még meg is keres. Májne logic, hogy nem pozitívan gondolkodom.Általában optimista vagyok de változik a környezettől függően.
-Azta k*rva mindenit.-keltem fel dünnyögve mire Jack oda jött és felsegített.-Nem kelett volna, felmászok magamtól is.
-Istenit.-ütte meg az öklével a box ajtaját.
-Gyere.-szóltam rá mire nyújtotta a kezét és felhúztam.
-Tina.-szólt Jack.
-Igen?
-Poros vagy.-mondta vigyorogva.
-Köszi, hogy eszembe juttattad. -mondtam gúnyosan.Mire elkezdtem lepalni magam. Jack is segített.
-Hagyj.-mondtam.
-Tina bazdmeg.-szólt oda Mira.
-Mivan?-néztem nagyot.
-Szereted, ne kényeskedj már.
-Kösz, hogy szóltál.-mondtam elkeseredetten.
-Na! Kislány.-jött oda Jack és szorosan megölelt majd felnéztem rá és megcsókolt.
-Taps-taps. Végre.-mondta Mira mire elmosolyodtunk, mert szegényke annyira kínlódott a lepallással, hogy kipirosodott.
-Jól van na.Gyere ide, hogy paljalak le.-nyújtottam ki a nyelvem.
-Ehh. Leharapom.-mondta huncutul Jack majd elment.
-Szeretem.-mondtam halkan miközben Mirát paltam le.
-Tudom.-mosolygott majg megköszönte.
-Na gyere.-mondta majd elkezdett ráncibálni.
-Hová?-kérdeztem meglepődten.
-Dave bemelegíttésére.
-Ja, oki.
Mirával oda mentünk a pályához majd figyelemsen kísértük ahogy métereket ugrat.
-Hallod, te milyen versenyre készülsz majd fel?-kérdezte.
-Tessék?-értetlenkedtem mire oda lépett a hátam mögé Jack is.
-Csók a hercegnőnek majd hátulról derekamat fogva megcsókolt.
-Megváltoztál.-mosolyodtam el.
-Majd elmagyarázom.
-Oké.-biccentettem.
-Miről is beszélgettetek az előbb?-kérdezte.
-Hát a versenyekről. Tudod. -pillantgatott Mira.
-Ja. Igen. Na szóval Hercegnőm.-mondta majd vette kezeügyébe a tenyeremet.-Mr.Brent versenyt hírdet, majd licitálnak, hogy melyiket ki nyeri majd meg. Más országból is jönnek versenyzők, hogy több legyen a bevítel, hogy könyebben meglehessen javítani a tetőt.
-Értem. Ki melyikre fog menni?-kérdeztem.
-Én western. Ha jól tudom akkor Mira..-de félbeszakította.
-Galopp. És Dave Díjugratás.
-És én Dílovaglás.-mondtam mosolyogva.
Gyerekek EBÉD szünet. Ordította Lisa néni majd én kézenfogva bementem Jack-el az ebédlőbe. Mira pedig Dave-t várta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése