2014. július 1., kedd

1.''Költözünk? Mi ez a többes szám?''

♦- Én sem. De miért pont ő kapta?-kérdeztem de mivel délre járt az idő egy ordítás szerüséget hallottunk meg ami azt jelentette ki,hogy EBÉD. Én már nem is voltam éhes de muszáj volt és bekullogtam az ebédlőbe ahol 10 gyermekkel kelett együtt ennem. Mitagadás, szeretek itt élni és ahogy Mira is de ez még mindig bántott minket,hogy Hercegnő nem lehetett a miénk.


Csóók. Első sorban ''kijelentem'', hogy minden rész elé kiírom az utobbiból a 4 sort, hogy miért is? Mert, mindig jó egy kis ízelítő. Erre a döntésre jutottam.:) Nem is időzök, jó olvasást !


..Hercegnő nem lehetett a miénk. Elindultunk Mirával az ebédlő felé mikor hirtelen megállított.
-Tina! Nem lehetne ,hogy..- akart kérdezni de azonnal félbe szakítottam.
-Nem! Nem raboljuk el Hercegnőt.-válaszoltam unott fejjel a még be nem fejezett kérdésre.
-Biztos vagy benne?
-Mibe is Mira?-kérdezett a mellém tappant Jack.
-Semmibe.-szoltam vissza pimaszul majd Mirát berángattam az ebédlőbe, ahol már a 10 gyermek enni látott.
Intettem Mirának, hogy üljünk együtt. Helyet is foglaltunk az asztal szélénél de nem volt alig pár percünk már meg jelent Jack is.
-Mit keresel itt?- kérdezte Mira.
-Amit ti is. Kaját.- válaszolt hülye fejjel.
-Jaa! Tényleg.- nézett rám Mira, mert a röhögés úgy elfogott, hogy rendesen égettem szegénykét. Köhhintett egyet mire én hátra toltam a székem és a konyha felé vettem az irányt egy sárga répáért.
-Hová méssz?- kérdezte Mira kiváncsian.
-Kajáért.-szóltam vissza röhögve, mire Jack jobban bele élte magát a röhögésbe.Én is annyira röhögtem szegény Mirát égetve, hogy nem vettem észre az előttem levő kukát amibe várhatólag meg is botlottam de mivel nem vagyok kézbalkezes nem estem el.
-Mit keresett ez itt Lisa néni?-szóltam gúnyosan.
-Oh! Bocsáss meg drágám. Nem esett semmi bajod, úgye?
-Nincs semmi bajom. Eltérve a témától. Lisa néni, Hercegnő kinek a keze ügye lesz?-kérdeztem.
-Vagy a tiéd vagy Belláé.
-Ohh. És Mirának nem lesz lova?
-Dehogynem! Nem szóllt Jack?
-Még is miről kelett volna?-kérdeztem értetlenül.
-Mira lova úton van. Egy 6 éves Lipicai herélt.-válaszolt mosolyogva.
-Öhm. Az jó.-hajtottam le a fejem szomorúan.
-Ne szomorkodj lányom.-szólt rám.
-Én nem.. Csak tudja Anabell-nek ez lesz a harmadik lova.
-Nem szólhatok bele Mr.Brent dolgába, ugyanis övé a farm.
-Tudom Lisa néni és köszönöm.-nyomtam egy puszit a homlokára.
-Mit gyermekem?-kérdezett vissza de nem érte szava útamat is elcsenve a sárga répát vissza indultam Miráékhoz.
-Na megérkeztél kukás?-röhögött fel hangosan Jack.
-Igen, meg.- mosolyogtam vissza neki gúnyosan.
-Na és?Mit mondott Lisa néni?-kérdezte Mira.
-Áhh! Semmi különöset.-vágtam rá.
-Biztos?
-Jajj! Nem. Útban van az új lovad.-mondtam neki mosolyogva.
-Nem hiszem!-sipálkozott örömében Mira.
-De igen.-szólt közbe Jack.
-Apropó. Te miért is nem szóltál hamarabb?-kérdeztem.
-Mert Lisa néni úgy is elmondta volna hamarabb és el is mondta.-vágott pimasz mosolyt Jack.
Miután megebédeltünk és persze én egy sárga répával, segítettünk Lisa néninek elmosogatni. Már délutánra járt mikor végeztünk és indulhattunk ki a farm udvarára.
-Lányok! Box ganézás!-szólt az egyik munkás.
-Mivan?!-néztünk össze Mirával.
-Na jó dolgozást lányok.-grimaszkodott mire úgyan az a munkás oda szólt a távolból, megint.
-Jack!Te jőssz velem kerítést javítani.
-Ah..De jó!
-Na úgye?-szóltam vissza.
-A tiéteknél nem jobb.-kuncogott majd elment.
Haha!Nem is időztünk Mirával, mert még ilyen munkát nem adott nekünk senki. Vajon ki és miért adott nekünk boxpucolást?Tévelyegtem mire beértünk a boxokhoz ahol egy munkás várt minket két villával.-Nana lányok, ilyen ruhába?-kérdezett de Mira mire vissza válaszolta volna a szokásos kérdését 'miért mi a baj a ruhánkkal?' a munkás már elénkbe dobott 2 ruhadarabot ami kb. 50 éves lehetett, annyira büzlött. De nem is időztünk muszáj volt ezért azonnal föl is vettük őket. Mivel nem volt még ilyen munkánk a munkás bemutatta egy olyan 10 mp-be, hogy hogyan kell csinálni. Neki láttunk de csak estére végeztünk mivel annyi időt töltöttünk a röhögcséléssel, hogy már estére a hasunk is belefájdult.
-Na lányok.-szólt oda Jack.-Készen vagytok?
-Ha észre vetted volna, igen.-vágtam rá.
-Ne haragudj, nem látszik.-vágott pimasz mosolyt.
-Na jóól van.-szólt Mira. Mire Jack a hátam mögé lépett és a kezemet fogva ''meg mutatta'', hogy hogyan kell helyesen ganézni. Mikor a hátam mögött állt éreztem a szuszogását és ahogy az izmai megfeszülnek.Amire nekem görcsbe rándult a gyomrom.Amugy meg büzlötök. De nem időzött, szó nélkül húzott el.
-Ez meg mi volt?-kérdezte Mira vigyort festve arcára.
-Nem tudom, de tetszett.-válaszoltam összezavarodottan.
-Mert tetszik.
-Nem is!-szóltam rá gúnyosan.-Mintha neked nem.
-Hát nem is.-mondta röhögve.
-Jól van. Menjünk aludni és tusolni.-szoltam rá mire ő vette az adást és 50 éves ruhát ledobva magáról majd lassan én is ,ketten megindultunk a hálószobánk felé.
Hullafáradtan megérkezve valami változást vettünk észre.
-Na ne, mi ez? Kik jönnek hozzánk aludni? Csak nem Bella és a többi cafka.-mondta Mira mire én is beérkezve a szobába észre vettem a két 2emeletes ágyat.
-Nem tudom, reménykedjünk.-mondtam mire ő azonnal vágott vissza.
-Hamarabb jöttünk.Foglaljunk magunknak helyet.És azután tusoljunk le.
-Igaz na iszkiri!-szóltam rá huncut mosollyal.
Nem is telt 2 percbe, mind ketten elfoglaltuk külön-külön a felső ágyakat és én a tusoló felé vettem az irány ahol 3-5 percen belül végeztem is majd Mira is ment és végzett, mire kopogásra lettünk figyelmesek.
-Zárva.-ordítottam.
-Nyitva de csak akkor ha nem Bella vagy.-szólt Mira az ajtóban álló valakinek.
Pár perc múlva hangra lettünk figyelmesek.
-Jack. Jack vagyok, van még szabad ágy?
-Nincs.-ordítottam mire belépett es letelepedett alám amire Mira arcán egy széles mosoly húzodott.
-Te meg ,hogy kerülsz ide?-néztem lefelé a pakolászó Jackre.
-Sehogy. Ide kelett költözünk.-válaszolt.
-Apropó!Költözünk? Mi ez a többes szám?-kérdezte Mira ingerülten.
-Jön még egy hapsi. 17 éves Dave a neve. Megszokod nyugi. De én Tina alól nem mozdulok.Puszi-szólt vissza pimaszul mire összemosolyogtunk.
-Na jól van Tina és Jack. Ezt még megkeserülitek.-mondta Mira buftisan.
-He..-szóltam volna a buftis Mirának de Jack megállított.
-Te nem mész alája.Itt maradsz fölöttem, oké?
-Öhm. Csak jóéjszakát akartam köszönni de mindegy.Nem megyek.-szóltam huncutul.
-Jóéjt Mira! Jack.
-Jóéjt kislány, puszi,.-köszönt el Jack aranyosan.
Mira nem köszönt csak pimaszul mosolygott felém mire én letettem a fejem és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése